Sięgnij po przygodę to hasło przewodnie nowych lodów NUII – wyjątkowych doznań mają dostarczyć niecodzienne smaki inspirowane dziką przyrodą Australii, tajemniczymi miejscami Skandynawii i ukrytym głęboko w dżungli bogactwem Jawy.
Zachęceni nowym odkryciem, i my daliśmy się porwać ekscytującej przygodzie – pomogliśmy wprowadzić nowość na polski rynek. Na przełamanie lodów zaprojektowaliśmy promocyjne opakowanie multipack dla NUII oraz reklamy do prasy branżowej. Idąc za ciosem, opracowaliśmy także materiały POS wraz z wyjątkową bramą do świata NUII, która zachęcała klientów supermarketu do skosztowania nowych smaków.
A zanim jeszcze konsumenci mogli cieszyć się lodami NUII, przygotowaliśmy tłumaczenie na potrzeby polskiej strony https://nuiiicecream.com/pl
Chwilę po premierze lodów na polskim rynku, zostaliśmy poproszeni także o przygotowanie konkursu dla punktów sprzedaży. Jak zwykle opracowaliśmy ciekawą mechanikę wraz z materiałami promocyjnymi oraz byliśmy odpowiedzialni za pełną obsługę Konkursu.