Co zrobić ze starym tosterem, gdzie oddać zużytą pralkę, co grozi za pozostawienie niedziałającego blendera w śmietniku? Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytania, nasza najnowsza realizacja jest także dla Ciebie.
Jak prawidłowo postępować z elektrośmieciami i dlaczego jest to szalenie ważne, wyjaśniamy w naszej kampanii “Działaj eko_logicznie” dla ElektroEko Organizacji Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego.
Wychodząc od idei kreatywnej oraz opracowania KV, na potrzeby kampanii edukacyjnej organizowanej przez ElektroEko opracowaliśmy kilkunastosekundowe animacje, LP całej akcji oraz formaty na fb.
Całość tworzy spójny przekaz i przede wszystkim niesie bardzo ważny ładunek edukacyjny. Wciąż okazuje się bowiem, że przeciętny użytkownik elektroniki najczęściej przechowuje stare sprzęty w domu… a tego właśnie nie wolno robić. Dlaczego? Sprawdźcie sami na naszym LP.
Partnerem akcji edukacyjnej jest firma Beko S.A.
Nam świetnie się pracowało przy tej kampanii, a co mówi o nas Anna Podsiadło, Marketing Manager ElekroEko?
Agencja 4ALL to przede wszystkim dobrze rozumiejący potrzeby klienta i rynku, kompetentni ludzie.
Ich profesjonalizm, kompleksowe i dogłębne podejście do briefu oraz zrozumienie naszych potrzeb zaowocowało dobrą, płynną współpracą, a w konsekwencji kampanią „Działaj eko_logicznie”.
Cieszymy się także, że agencja 4ALL z takim zaangażowaniem podjęła bardzo ważny dla nas temat dbałości o środowisko. Jesteśmy przekonani, że kampania „Działaj eko_logicznie” przyczyni się do zwiększenia świadomości użytkowników elektroniki. To kolejna cegiełka do lepszego jutra.