Tak doskonały wynik w niecałe 3 tygodnie wciąż zadziwia, choć po tylu latach wspólnych projektów już nie powinien być zaskoczeniem – mówi Kamila Żmijewska z Froneri. Dokładnie 941 osób zgłosiło się do szybkiego wakacyjnego konkursu Kaktusa, w którym główną nagrodą była hulajnoga elektryczna.
Widać Kaktusożercy tylko czekali na okazję, by zgarnąć jakieś supernagrody i tłumnie rzucili się do kreatywnego odpowiadania na pytanie „z czym kojarzy im się smak Kaktusa” – liczne odpowiedzi nie pozostawiły nam łatwego wyboru, ale mamy to! Zwycięzcy już cieszą się hulajnogami i zestawami gadżetów Kaktus.
My, podobnie jak przy poprzednich edycjach konkursów dla Froneri, opracowaliśmy atrakcyjny KV w letnim klimacie oraz mechanikę promocji. Byliśmy odpowiedzialni także za pełną obsługę konkursu – przyjmowanie i weryfikację zgłoszeń, czy wysyłkę nagród. Konkurs zorganizowany był w sklepach sieci Lidl. Zakończył się 8 lipca, a my już dostajemy pytania, kiedy kolejna edycja. Mamy nadzieję, że jak najszybciej, skoro tak dobrze nam i fanom lodów Kaktus idzie.