<strong>Wsparcie sprzedażowe inwestycji Moja Jastarnia</strong>

Wsparcie sprzedażowe inwestycji Moja Jastarnia

Miejsce do życia, które zachwyca niepowtarzalnym urokiem i pięknymi plażami – raj dla miłośników odpoczynku pośród urokliwej przyrody oraz amatorów sportów wodnych. Miejscowość z bogatą historią, od lat uwielbiana przez polskich artystów.

Moja Jastarnia. Moje miejsce do życia. Inwestycja Moja Jastarnia zlokalizowana pomiędzy molo a portem jachtowym – 300 metrów od plaży to nowoczesna i ponadczasowa architektura, która wyczerpuje potrzeby najbardziej wymagających lokatorów.

Deweloper BJK Holding do pełni przedsięwzięcia potrzebował dobrych materiałów sprzedażowych, identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej oddającej charakter inwestycji premium.

Opracowanie logotypu

Naszą przygodę z Rezydencją Moja Jastarnia zaczęliśmy od stworzenia logotypu, który idealnie oddaje charakter inwestycji – jest prosty, ale szalenie elegancki, łączy w sobie nadmorską lekkość z wyjątkowym charakterem Rezydencji. Z pewnością pozwoli zapamiętać zarówno lokalizację inwestycji, jak i jej architekturę, wyróżniającą się elegancją oraz wysokim standardem. Opracowany logotyp wyznaczył także drogę dla dalszych działań marketingowych.

Strona inwestycji

Zaproponowana przez nas strona inwestycji jest doskonale przemyślana pod kątem grupy docelowej. Podczas projektowania wyglądu witryny oraz wdrażania przyjaznych rozwiązań użytkowych mieliśmy na uwadze funkcjonalność oraz przejrzystość. W efekcie strona

to prosta i intuicyjna forma, która pozwala użytkownikowi na łatwe odnalezienie potrzebnych treści. Wizualnie strona oddaje charakter premium, a obok czytelnej grafiki i przejrzystej typografii dodaliśmy prawdziwą wisienkę na torcie – film wizerunkowy dla inwestycji Moja Jastarnia.

Spot wizerunkowy

Spot, który zaproponowaliśmy deweloperowi oddaje klimat Jastarni oraz samej Rezydencji. W krótkiej formie pokazuje najważniejsze cechy zarówno otoczenia, jak i luksusowych apartamentów. Prezentacja inwestycji przeplatana scenami z codziennego życia sprawia, że osoby zainteresowane kupnem apartamentu mogą utożsamić się i zaangażować emocjonalnie. To buduje zaufanie oraz pozytywny wizerunek Dewelopera oraz głęboko zapada w pamięć, przynosząc korzyści także w perspektywie czasowej. Tak opracowany spot stanowi nieocenione wsparcie również innych działań marketingowych – może być wykorzystywany nie tylko w headerze strony internetowej, ale także podczas prezentacji, targów czy konferencji, na różnych nośnikach oraz wśród licznych grup odbiorców.

Jesteśmy przekonani, że nasze wsparcie marketingowe – w pełni przemyślane i opracowane na najwyższym poziomie, buduje pozytywne doświadczenie kupców jeszcze zanim zetkną się z realnym produktem i już po zapoznaniu się z materiałami promocyjnymi wiedzą, że Moja Jastarnia to inwestycja dla nich.