Lodowy sezon 2023 otwieramy w iście smakowitym stylu – i nie chodzi wyłącznie o doskonały smak lodów Zielonej Budki, ale także o nasze wyszukane projekty, które bardzo skutecznie promują markę w Social Mediach i angażują jej odbiorców.
Radość, bogactwo smaków, kolory, letnie klimaty i sentyment – to wszystko co sprawia, że konsumenci sięgają po lody Zielonej Budki. A nas inspiruje to do tworzenia wyjątkowych postów – szalonych animacji oraz grafik. Cyklicznie wrzucamy projekty, które komunikują nowości oraz przywodzą na myśl dawne smaki. Młodsze pokolenie może poznać wyjątkowe lody, a starsi chętnie wspominają najlepsze lata z Zieloną Budką. W tym sezonie króluje smak, który z pewnością pogodzi preferencje różnych pokoleń – biała czekolada z truskawką:
A jak świętować ważne wydarzenia? Oczywiście także z ulubionymi lodami Polaków – wolne dni to najlepszy czas na odrobinę słodyczy i oczywiście promocję postów w mediach społecznościowych.
Doskonale wiemy, co lubią odbiorcy Zielonej Budki, ponieważ już kolejny rok jesteśmy odpowiedzialni za całościową obsługę marki na Facebooku i Instagramie. Wszystkie propozycje opierają się na naszej koncepcji kreatywnej, projektach graficznych oraz copy do postów.