Największym wyzwaniem w dzisiejszej reklamie jest sprawianie, aby każdy z nas, odbiorców poczuł się wyjątkowy. Konieczność podkreślania indywidualizmu, która dotychczas przejawiała się w elastycznych ofertach, bezpośrednim kontakcie, czy personalizowanych produktach właśnie zyskała nowy wymiar – logo, które dla każdego wygląda inaczej.
Brazylijska firma telekomunikacyjna Oi stworzyła logo, które reaguje na głos i zmienia się pod jego wpływem. To rozwiązanie, które doskonale pasuje do młodych odbiorców, mających szczególną potrzebę wyróżnienia się oraz do współczesnego rynku ery cyfrowej. Specjalnie opracowany program pozwala zmieniać logo Oi za pomocą głosu czy muzyki oraz zapisać stworzoną przez siebie wersję.
Takie rozwiązanie to odpowiedź na współczesne pokolenie twórców, które nie poddaje się regułom zastanego świata, ale chce ten świat zmieniać i wie, że ma do tego możliwości. Dlatego właśnie Oi jest czymś więcej niż tylko statyczną reklamą – teraz jest narzędziem do podkreślania indywidualizmu. W sklepach, na ulicach, w smartfonach i tabletach Oi jest żywym podmiotem, który odpowiada na swoje otoczenie i stale dopasowuje się do potrzeb klientów.
Źródło: adweek.com