W tym roku o Notting Hill Carnival zrobiło się głośno głównie za sprawą jednego wpisu Adele na Instagramie. “Happy what would be Notting Hill Carnival my beloved London” – w ten sposób piosenkarka skomentowała pod swoim zdjęciem tegoroczną formułę festiwalu, który z kolorowych, tętniących życiem ulic Londynu przeniósł się online.
I choć odmieniony wizerunek Adele i jej festiwalowa stylizacja od kilku dni wzbudzają spore kontrowersje, my zajmiemy się tym, o czym mówi się trochę mniej – jak tegoroczną wyjątkowość jednego z największych festiwali w Europie wykorzystała marka Samsung. Takiej okazji nie można było przepuścić – promocja Notting Hill Carnival online musiała przyciągnąć producentów elektroniki.
W festiwalowym spocie marka Samsung wykorzystała okazję do promocji swoich nowoczesnych technologii – pełna kolorów reklama pod hasłem „Shoot in 8K. watch in 8K” pokazuje, że uczestniczenie w festiwalu online może być równie ekscytujące, jak w poprzednich latach. A to wszystko za sprawą wyjątkowej rozdzielczości 8K, która gwarantuje doskonałą ostrość – w sam raz do śledzenia Notting Hill Carnival online.