Coca Cola to słynny napój i jeden z największych budżetów reklamowych świata. W tym przypadku reguły są dość jasne: w kreacji trzeba eksponować logo producenta i charakterystyczny kształt butelki. Ale standardowy przekaz wizerunkowy można uzupełnić o rozwiązania subtelniejsze, adresowane do bardziej wymagającego odbiorcy, niszy. W tej reklamie Coca Cola zdecydowała się na pokazanie swego rodowodu. A więc – powstaliśmy z roślin. Ale to nie wszystko! Ten przekaz można dodatkowo wzmocnić przez pomysłową grafikę. Przyglądając się uważniej, szybko zobaczymy mężczyznę i kobietę w miłosnej relacji. I jaki jest przekaz? Komunikujemy, że dobre emocje i harmonia z naturą są tak ważne, jak niepowtarzalny smak napoju. A więc szukajmy szczęścia w miłości… I orzeźwieniu oczywiście.
Autor: Ogilvy & Mather, New York, USA
Źródło: https://www.adeevee.com/2014/06/coca-cola-coke-plant-bottle-design-print/