Nowy sposób Samsonite na wykorzystanie Twojej walizki

Nowy sposób Samsonite na wykorzystanie Twojej walizki

Działy marketingu na całym świecie mają przeważnie jeden główny cel – osiągnąć jak największy zasięg, przy jak najmniejszych kosztach kampanii. Świetnie udało się to firmie Samsonite, która uznawana jest za producenta najtrwalszych, najlżejszych i najbezpieczniejszych walizek na świecie. Ta kampania to także najlepsze potwierdzenie teorii, że najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze.

 

Na wielu lotniskach można skorzystać z serwisu owijania bagażu elastyczną folią, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem podczas załadunku i rozładunku na lotnisku. Marka Samsonite zaoferowała podróżnym taką usługę za darmo, pod jednym warunkiem – na każdej oklejonej walizce pojawił się komunikat „Chciałbym mieć Samsonite”. Duży plus – jakość serwisu oraz zabawny komunikat spotkały się z entuzjazmem podróżnych. Ale co najważniejsze, na całym lotnisku widać było przekaz Samsonite, a 1200 oklejonych walizek poleciało do ponad 120 destynacji na całym świecie.

 

Genialne w swojej prostocie!

Źródło: https://mediafeed.pl