Zaprojektowany przez nas kubek lodów Kaktus o pojemności 500 ml właśnie pojawił się w sprzedaży. Nowość szybko zdobyła uznanie młodych konsumentów, nie tylko za sprawą wyjątkowego smaku, ale także szalonej, niepowtarzalnej grafiki na opakowaniu. Te lody po prostu same wychodzą z lodówki.
Miało być z humorem, nawiązującym do znanej fanom Kaktusa konwencji, ale ważne było także podkreślenie wyjątkowego, podwójnego smaku.
Spośród kilku propozycji, marketing Froneri wybrał tę najbardziej kreatywną.
– Po wewnętrznych naradach oraz rekomendacji Agencji, zdecydowaliśmy się na najodważniejszą linię i to był trafiony wybór – mówi Agnieszka Cisło, Marketing Manager Froneri Polska. Na nowym opakowaniu uwydatniliśmy cechy szczególne bohaterów marki i połączyliśmy je w szalone, pełne ekspresji twarze.
Dodatkowym założeniem było stworzenie czegoś więcej niż opakowanie i to udało się nam zrealizować 100%. Grafika, pozostająca w młodzieżowych ramach estetycznych oraz trwały materiał, z którego opakowanie zostało wykonane, skłaniają młodych ludzi do używania go także w innych celach – może stanowić piórnik, pudełko na rozmaitości, czy osłonkę na doniczkę.
Kaktus 500 ml jest dostępny w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym.