Razem z Froneri Polska, producentem pysznych rożków, prowadzimy promocję, która połączyła dwa światy – sport i lody. Teraz każdy zakup rożka Nestle premiowany jest voucherem do sklepów GoSport, a otrzymanie go jest banalnie proste. Wystarczy wstukać kod spod wieczka na specjalnie stworzonej stronie rozkomania.pl i już można wybierać się na zakupy!
Ale to nie wszystko! Dodatkowo dla aktywnych prowadzimy cykl konkursów. Co dwa tygodnie są do wygrania skutery Vespa i telefony iPhone 6s. Wystarczy rozwiązać zadanie i wysłać zgłoszenie za pośrednictwem landing page’a konkursu.
Działania rozpoczęliśmy 1 kwietnia i chociaż pogoda nie zachęcała do jedzenia lodów, to do dzisiaj vouchery na zakupy w sieci sklepów GoSport zarejestrowało ponad 10 tysięcy osób! Mamy też pierwszych zwycięzców konkursu – skuter jest już w rękach pierwszej laureatki i wysłaliśmy już pierwsze telefony. A w przyszłym tygodniu nagrody trafią do kolejnych zwycięzców!
Telefony już czekają :).
Zachęcamy do wzięcia udziału w Rożkomanii – macie na to czas do końca sierpnia!
Agencja 4 ALL jest odpowiedzialna za koncepcję i mechanikę konkursu, landing page oraz kreację opakowań i materiałów promocyjnych.
Zobaczcie kilka naszych kreacji: