Ależ to się klika! Obok naszej kampanii internetowej Suszarek Beko Slim nie można przescrollować obojętnie. Zaprojektowaliśmy serię formatów zarówno dla nowych klientów, jak i tych, którzy wciąż się wahają. Nasza kreacja rozwieje wszelkie konsumenckie wątpliwości.
Opracowana przez nas wersja produktowa przyciąga uwagę kreatywną wizualizacją na ciemnym tle. Idealnie dopasowane hasło mówi natomiast wszystko o najważniejszych cechach produktu – mniejszej głębokości, ale standardowej pojemności.
Zawsze jednak pamiętamy, jak ważna jest równowaga w przyrodzie, zaprojektowaliśmy więc do kompletu wzbudzającą zupełnie inne emocje kreację lifestylową z komunikatem „Zyskaj czas na to, co ważne”. Tutaj łapie za serce rodzinny, beztroski, pełen ciepła i domowego spokoju klimat, gdy suszarka Beko dba o codzienne obowiązki.
Tyle informacji i emocji udało nam się zamknąć w formatach GDN i PPLA. Na potrzeby kampanii zaprojektowaliśmy także bannery remarketingowe oraz karuzele na fb, które od kilku tygodni cieszą się własnym internetowym życiem.