Dzieci projektują samochód przyszłości

Dzieci projektują samochód przyszłości

Angażowanie konsumenta w budowanie marki jest coraz bardziej powszechne w marketingu. Toyota wpisuje się w ten trend perfekcyjnie. Od 2008 roku producent samochodów zaprasza dzieci do konkursu, w którym trzeba zaprojektować samochód przyszłości. Tegoroczny „Toyota Dream Car Art Contest” cieszył się olbrzymim zainteresowaniem – aż 600 000 dzieci zgłosiło swoje prace. Czego tu nie ma! Samochody przypominające owoce, pojazdy poruszające się śladami ludzkiego DNA, ryby wyposażone w koła. Szczególną grupę stanowią projekty, w których dzieci wyrażają troskę o środowisko naturalne. Najbardziej ekologiczny projektem w tegorocznym konkursie jest samochód – ptak, napędzany a nieczyszczonym powietrzem. Wszystkie pomysły, mniej lub bardziej fantastyczne są wspaniałe. Warto odwiedzić stronę projektu.

Autor: Toyota
Źródło: https://vine.co/ToyotaDreamCar