Plakaty z pazurem – cały czas w cenie

Plakaty z pazurem – cały czas w cenie

Kojarzycie plakaty drukowane na klasycznych maszynach drukarskich? Wyraźne kolory, duże i wyraźne bryły, czasem całkowity brak detali. Drobne przesunięcia i niedoskonałości. Tak, to klasyczny plakat, który wydawał się jeszcze kilka lat temu martwy. Chociaż okazuje się, że jest to wciąż całkiem jary staruszek, który ma niemałe wzięcie.

 

Plakaty reklamowe to w praktyce fundament marketingu. Od nich zaczęło się pokazywanie klientom produktów w sposób interesujący. Przekonywały ludzi, że jest coś naprawdę fajnego, co powinni mieć. Im produkt był lepiej przedstawiony, tym szansa na to, że znajdzie kupców była większa. Nikogo nie trzeba przekonywać, że projektowanie plakatów jest sztuką – wystawy plakatów znajdziecie niemal w każdym większym mieście :).

 

Chociaż DTP i druk cyfrowy przyczyniły się do niemal całkowitego wyginięcia drukarni i projektów „analogowych”, to na całym świecie ostało się kilka małych firm projektujących plakaty w starym stylu. Jedną z nich jest Hatch Show Print w Nashville, drukarnia, która działa nieprzerwanie od prawie 140 lat i zasłynęła doskonałymi projektami. A do tego jej popularność zaczęła w ciągu ostatnich kilku lat… rosnąć!

 

Niedoskonałość, charakter i faktura plakatów przyciąga kolejnych klientów, którym zależy na wyróżnieniu się na rynku. Bo skoro wszyscy robią coś wymuskanego i pełnego detali, to może by tak wrócić do prostych i wyraźnych projektów? I nie chodzi tu tylko o popularną ostatnio „miłość do wintydżu”. Chodzi raczej o bycie niepowtarzalnym.

 

Nie przeszkadza temu nawet cena (prawie 7$ za plakat przy minimalnym nakładzie 100 sztuk)! A skoro są sprawdzone rozwiązania, to… czemu nie! Z resztą – zobacz sam, co DZISIAJ robi się w Hatch Show Print :).

Pickin', Hatch Show Print, Nashville

Pickin’, Hatch Show Print, Nashville

Martens, Hatch Show Print, Nashville

Martens, Hatch Show Print, Nashville

Coffee, Hatch Show Print, Nashville

Coffee, Hatch Show Print, Nashville