Niektóre marzenia są do spełnienia – to hasło przewodnie, na które postawiliśmy w kampanii społecznej dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że miliony dzieci w Polsce cierpią z powodu niedostatku – to niesie za sobą nie tylko głód i brak podstawowych atrybutów codzienności, ale także wykluczenie społeczne i odrzucenie przez grupę rówieśniczą. PCK od lat pomaga najbardziej potrzebującym rodzinom w Polsce, a my sprawiamy, aby jak najwięcej osób się o tym dowiedziało i dorzuciło swoją cegiełkę.
Tym razem opracowaliśmy KV, nawiązujący do podstawowych potrzeb każdego dziecka – codzienny ciepły posiłek, kredki czy przytulanka to dla większości dzieci norma, dla innych jednak największe marzenie. Widząc, jak ważna w kreowaniu postaw społecznych i zachowań odbiorców jest forma przekazu, stworzyliśmy projekt, który się wyróżnia dynamicznym charakterem oraz wzbudza w odbiorcy chęć do działania. Podniesione ręce także nie są przypadkowe – mają silną symbolikę, nawiązującą do zwycięstwa i radości. Komunikaty zawarte w KV niosą natomiast duży ładunek emocjonalny i pozwalają przybliżyć odbiorcy problem.
Tak ważny temat wymagał dużej kampanii społecznej w mediach. Jesteśmy odpowiedzialni za strategię komunikacji, pomysł kreatywny wraz ze stworzeniem KV oraz kampanię w Social Mediach PCK. Dodatkowo, zaprojektowaliśmy szereg materiałów wspierających wolontariuszy oraz formaty na potrzeby promocji online i offline – GDN-y, prasę, plakaty i inne materiały marketingowe, które dotarły do milionów osób w trakcie trwania akcji.