Uratuj pieska, wspieraj prasę!

Uratuj pieska, wspieraj prasę!

Stworzenie sugestywnej reklamy społecznej bywa dla działu kreatywnego agencji poważnym wyzwaniem. Reklamy służące słusznej sprawie, korzystają zwykle z ekstremalnych środków wyrazu, estetyka szoku sprawdza się w tym przypadku bardzo dobrze. Ale pożądaną reakcję odbiorcy można wywołać też, używając subtelnych środków. Spójrzmy na reklamę, która zachęca do adopcji psów. Świetny pomysł i nietypowe rozwiązanie dotyczące formy i druku! W czasach trudnych dla prasy, wydawnictwa mogą same sugerować domom mediowym niestandardowe formaty i pomysły, zachęcając media plannerów do wygospodarowania dodatkowego budżetu na kampanię. Tak jak to widać w tym przypadku: piesek trafi w dobre ręce, a prasa przeżyje!

Autor: School of Visual Arts, New York, USA
Źródło: http://www.adeevee.com/2012/01/aspca-dog-collar-print/