[KREACJA] Kampania e-commerce dla Beko

[KREACJA] Kampania e-commerce dla Beko

Posty karuzelowe, kilka landing page’ów, banery… sporo tego! Takie rzeczy przygotowaliśmy na kampanię e-commerce dla Beko i… mamy się czym pochwalić! Zobaczcie sami!

Lodówki Beko mają w środku wiele naprawdę przydatnych technologii. Wielu klientów jeszcze ich nie zna, więc Beko zleciło nam stworzenie kampanii, która może to zmienić.

Szybko wpadliśmy na pomysł, jak pokazać zalety lodówek naszego klienta – tak jak na to zasługują. Najpierw powstał zarys landing page’a – jego wyglądu i treści. Sięgnęliśmy po skuteczne i efektywne rozwiązaniach, bez lania wody :).

Strona pokazuje w pigułce najbardziej przydatne technologie związane z lodówkami Beko. I jest ich naprawdę sporo! Najważniejsze z nich to NeoFrost (jedzenie bez wysuszania) i EverFresh (warzywa i owoce w specjalnej szufladzie są świeże nawet 30 dni!). Na świeże efekty nie trzeba było długo czekać :).

beko.landing.1

 

Potem było już z górki – projekt graficzny, postawienie witryny, testy i gotowe! Podobne landingi przygotowujemy na potrzeby sklepów, w których znajdziecie produkty Beko.

W tym samym czasie powstawały posty karuzelowe. Bawiliśmy się koncepcjami, trochę korzystaliśmy z własnych doświadczeń w trzymaniu jedzenia w lodówkach i… no dobrze, pozwoliliśmy sobie na trochę więcej. Za to same karuzele wyszły naprawdę fajnie. Niektóre były dłuuuuugie ;). Podobnie jak świeżość warzyw w lodówkach Beko :).

Beko_karuzela_4

Beko_karuzela_9

Beko_karuzela_lifestyle

Na nasze banery wpadniecie w internecie, ale możecie je zobaczyć też tu:

header.beko.e-commerce